صالح: با قلعه‌نويي در تماس نبودم

صالح: با قلعه‌نويي در تماس نبودم




 

 


صالح: با قلعه‌نويي در تماس نبودم


تاریخ : شنبه ،
29 مهر 1391

مربي استقلال گفت: رحمتي در بازي تيم ملي آسيب ديده بود و امروز هم دچار مشکل شد و بايد سه بار او را تعويض مي‌کرديم.


مجيد صالح که به جاي امير قلعه نويي هدايت تيم استقلال را مقابل تراکتورسازي به عهده داشت پس از شکست 2 بر صفر تيمش گفت: جا دارد از هواداران خوب و مجموعه خوب آذربايجان تشکر کنم چون آنها تيم خود را تشويق کردند و به ما بي‌احترامي نکردند.

خبرنگاري پرسيد شما خيلي بد بازي کرديد و چرا اين اتفاق افتاد که صالح گفت: اينکه خوب بوديم يا بد را به عهده ما بگذاريد و درست نيست که سؤال‌تان را به من القا کنيد و اگر اينگونه سؤال بپرسيد جواب‌تان را نمي‌دهم. شما مي‌توانيد از من سؤال کنيد که استقلال چگونه باخت.

همان خبرنگار مجددا پرسيد چه طور شد که باختيد که مربي آبي پوشان گفت: يک سناريو است که برايتان تعريف مي‌کنم. در وهله اول بازيکنانمان را به تيم ملي داديم که همه آنها مقابل کره به صورت فيکس بازي کردند و خسته شدند. نکونام نيز مصدوم شد و رحمتي فقط به عنوان دروازه‌بان درون دروازه ايستاد وگرنه بايد سه بار او را عوض مي‌کردم.

وي اضافه کرد: حيدري و منتظري هم خسته بودند و ما بيشترين ضربه را از برنامه‌ريزي تيم ملي مي‌خوريم و فکر مي‌کنم اگر منصفانه به قضيه نگاه کنيد به من حق مي‌دهيد. مسئله دوم نبود جانواريو و توزي است و مسئله سوم غيبت امير قلعه‌نويي بود که به خاطر جراحي و اتفاقات پس از آن نتوانست با ما به تبريز بيايد.

صالح تاکيد کرد: در نيمه اول اصلا خوب بازي نکرديم و در نيمه دوم خيلي بهتر از نيمه اول بوديم، حتي در دقايقي مي‌توانستيم به گل برسيم.

يکي از خبرنگاران گفت مگر اجبار بود رحمتي را بازي بدهيد که صالح پاسخ داد: همانطور که گفتم تيم‌هايي که بازيکن به تيم ملي مي‌دهند بيشتر متضرر مي‌شوند و شايد در همان برهه که اردوي تيم ملي آغاز شد مي‌توانستيم يک بازي ديگر هم انجام دهيم چون روي دور برد بوديم و سپس بازيکنان به اردوي تيم ملي رفتند. همين مسئله باعث شد يک هفته ليگ تعطيل شود و شايد اگر در آن زمان به تراکتور مي‌خورديم مي‌توانستيم نتيجه ديگري مقابل اين تيم بگيريم.

يکي از خبرنگاران تبريزي گفت تيم ملي هم در بعضي مواقع از همين روند مهدي رحمتي دچار مشکل مي‌شود که صالح گفت: اگر براي تيم ملي اين اتفاق بيفتد به ما ربطي ندارد اما او در بازي با صبا و راه آهن ستاره تيم ما بود و امروز هم در دقيقه 90 از ناحيه کشاله دچار خونريزي شد.

مربي استقلال در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه شما در تمرينات چند روز اخير با آرش برهاني درگيري داشتيد‌، گفت: چيزي که شما مي‌ گوييد اصلا درگيري نيست و من در عمر ورزشي‌ام اصلا با بازيکنان درگير نشدم. آرش کمي دير به تمرين رسيد و من به او گفتم تمرين نکند و پس از آن هم دست در گردن او انداختم و مشکل حل شد. قلعه نويي به اين مسائل حساس است و اگر بازيکني به کادر فني بي‌احترامي کند در تيم ما جايي نخواهد داشت. اينکه آن خبرنگاران در محل تمرين نوشته‌اند من با برهاني درگير شدم ديدگاه خودشان بوده است. امروز هم برهاني آمد و به ما کمک کرد و تلاش خود را انجام داد.

صالح در خصوص اينکه آيا با قلعه نويي در طول بازي در تماس بوده يا خير، گفت: در تماس نبوديم اما ايشان به ما کمک مي‌کرد. وي از قبل گفته بود در چه دقايقي برنامه‌ريزي داشته باشيم.

مربي استقلال در پايان صحبت‌هايش گفت: من تا 11 شب که پرواز داريم در خدمت شما هستم اما آقاي اوليويرا پشت در منتظر هستند تا به صحبت‌هاي شما جواب بدهند. امروز تراکتورسازي خيلي خوب بازي کرد و فوتبال متفاوتي نسبت به قبل انجام داد و اگر در آينده همين روند را داشته باشند با اين مربي حرفه‌اي مي‌توانند در آسيا خوب نتيجه بگيرند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل